Wednesday, December 17, 2008

RENJIS 2 : STEVE YAP SEBAGAI HADHARI ABDULLAH



Dalam musim pertama, penonton mengetahui Kirana fobia hendak berkahwin. Puncanya kerana bekas tunang meninggalkannya dua hari sebelum pernikahan mereka. Waktu itu Kirana baru 23 tahun. Dan selama lima tahun, kejadian memalukan itu terus menghantuinya. Hinggakan dia menolak semua lamaran lelaki termasuk dari Dean dan Rafiq.

Kini, dalam musim kedua, penonton tertanya-tanya adakah lelaki itu akan muncul? Ya, dia lah punca segalanya. Mulai episod lapan minggu lalu, buat pertama kali penonton melihat wajahnya. Dia adalah HADHARI ABDULLAH, seorang Cina Muslim. Apa alasannya meninggalkan Kirana lima tahun dahulu? Dan adakah Kirana akan menerimanya semula di saat luka silam masih terasa? Saksikan episod seterusnya malam ini dan ketahui jawapannya.

Hadhari Abdullah atau nama singkatannya ARI dilakonkan oleh Steve Yap, seorang pelakon dan model. Wajah kacaknya sentiasa menghiasi iklan seperti NOKIA, AIA, Digi Mobile, Celcom, Dove Chocolate dan banyak lagi. Kerjayanya menyerlah di Malaysia, Singapura, Hong Kong. Drama kantonis tempatan yang dibintanginya termasuk Love Circle dan 5A Girls. Pelakon berusia 36 tahun ini turut membintangi filem kantonis berjudul The Possessed (Malaysia) dan The Last Dance (Singapura).

1 comment:

Digital Zone said...

Very nice blog.
Beautiful pictures.

I like your blog.

Please visit:
http://bali-worldresorts.blogspot.com

Keep blogging.
Happy holidays.